środa, 30 września 2015

273. pikantna wielowarzywna

Jest świetna, tylko za dużo tych papryczek chilli dodałam, przeholowałam z nimi. W ogóle to osłabła moja miłość do tego warzywa, na rzecz przyprawy chilli, która jest boska, co nie przeszkodziło mi dziś namiętnie wkroić co najmniej o jedną papryczkę za dużo  ;)

Dziś dzień chłopaka. Zapytałam się starszego dziecka, czy coś dajemy tacie, na co uzyskałam odpowiedź:
Dziś dzień chłopaka, a tata jest mężczyzną. Nie będziemy się w to bawić!

I tego życzę Wam kobietki. Nie bawcie się w określanie Waszych Mężczyzn Waszymi chłopakami, Nie minimalizujmy ich :)


"W chłopięcym już to stwierdzisz wieku,
Że świat wciąż robi Ci na przekór.
Na drodze życia już od razu
Znaki zakazu:
Nie wolno piłką rzucać w okno!
Nie wolno kąpać się bo mokro!
Nie wolno kłamać w życie wiośnie!
Nie wolno kląć, aż się dorośnie!
Nie wolno palić ani pić,
Bo wciąż Ci mówią wstydź się, wstydź!
Gdy w wiek męski zdołasz zmienić
Tę młodość szkolną i mozolną,
Wolno Ci się będzie ożenić
I znów Ci nic nie będzie wolno!"

wierszolandia.pl