poniedziałek, 21 września 2015

264. z dyni & białej fasoli - przepis Moniki

Smakowała każdemu u mnie w domu. Przepis jest genialnie prosty a obłędny. Lubię takie zupy.


Dzisiaj próbowałam przetestować swoja inteligencję w parę minut. Chciałam ułożyć kostkę Rubika w 5 minut. Mój kuzyn, jak wieść rodzinna niesie, w wieku pięciu lat układał ja w parę sekund siedząc po stołem. Niestety nie przekazał swojej wiedzy dalej.

A więc w pięć minut udało mi się tyle ułożyć, co uważam za rekord mojego życia.

Według kostki Rubika nawet w połowie nie jestem inteligentna bo ułożyłam prawidłowo dwie z sześciu ścianek, no prawie trzy, czyli prawie połowę...

No cóż, nie można mieć wszystkiego. W tym roku cała para idzie w naukę 365 zup, w następnym być może (co należy podkreślić grubym drukiem ten wyraz) zajmiemy się podrasowaniem mózgu. O ile jeszcze będę miała siłę na jakiekolwiek wyzwania ;)


"Wyzwania, do których podchodzi się we właściwy sposób, są do pokonania." L. Shriver Musimy porozmawiać o Kevinie