środa, 15 lipca 2015

196. miłosna zupa czyli krem z lubczyku

Lubczyk - podstawowy składnik miłosnych napojów, zapewniający dozgonne uczucie, wierność po grób. No to dawaj, robimy :)


Musiałam zlitować się nad moim mężem, który wczoraj mi powiedział, że te chłodniki są ok, nie wybrzydza, ale mogłabym ugotować "coś normalnego". No to jest, specjalnie dla Ciebie :*

I mój mąż powiedział "Wreszcie nie chłodnik z melona!" :)


Skoro napój miłośny, to i temat miłosny. No w czym są kobiety zakochane? W zakupach!

Zakupoholizm to inaczej kompulsywne zakupy czyli uzależnienie od dokonywania zakupów, często niepotrzebnych (np. setna torebka na plaże), niekontrolowane robienie zakupów. Jest to najczęściej reakcja na negatywne wydarzenia lub nieakceptowane stany emocjonalne. Mechanizm jest prosty: złe samopoczucie - zakupy - spadek napięcia - pojawiające się wyrzuty.

Czy to już ja mam? ;)

"Przymus najczęściej wywołuje zupełnie odwrotny skutek." N. Roberts "Niebo Montany"