sobota, 11 lipca 2015

192. chłodnik z marchwi&ananasa

Fajny, ciekawy smak, jak wszystkie zupy z dodatkiem ananasa. W sumie to dopiero teraz odkryłam ten owoc, samego ananasa a nie tego z puszki. Ananasy w zalewie są takie jak brzoskwinie lub gruszki w zalewie - niby ten sam owoc a w sumie to jest dodatkiem do paczki cukru :)


Dziś się dowiedziałam, że przeoczyłam półmetek, nie świętowałam połowy mojego sukcesu. No faktycznie zapomniałam o tym, może dwusetna zupa będzie okazją do biby.

Te zupy pokazują nie tylko jak mozolnie dochodzę do "odfajkowania" zupnego 2015 roku, ale też przede wszystkim pokazują upływ czasu. Co zupa, to jeden dzień mniej w roku...A szkoda, to jest taki fantastyczny rok!

A dla tych, co zastanawiają się gdzie zabrać dzieciaki na weekend mała podpowiedź.


No oczywiście, że nie co weekend, i oczywiście ze nie na spontana, chociaż pewnie i znajdą się i tacy, co pomyślą, ze zobaczyć myszkę Mickey, to po prostu jedne zakupy mniej w Mediolanie. Ale reszta, trochę musi się lepiej przygotować na takie przedsięwzięcie ;)

A najprościej zabrać dziecko na lody i huśtawkę w parku, lub rower. To zawsze działa cuda, nie wymaga mega funduszy, dużej ilości czasu, a nawet większej uwagi. A uśmiech na twarzy gwarantowany ;)

"W każdym twoim dniu po­winieneś w ja­kiejś for­mie święto­wać, bo nie jes­teś maszyną do pro­duko­wania, nie jes­teś auto­matem, który pra­cuje i od­poczy­wa, ale człowiekiem. A do te­go pot­rze­ba święto­wania, aby two­ja pra­ca i twój od­poczy­nek były ożywione najgłębszy­mi ludzki­mi mo­tywac­ja­mi i intencjami." M. Maliński