poniedziałek, 7 grudnia 2015

341. pomidorowa na koncentracie

To jest protoplasta gorącego kubka. Czas wykonania, to 5 minut!

Ja jej nie zrobiłam tak hardcorowo jak jest w Kuchni Polskiej (gotuje się ją nie tylko na koncentracie pomidorowym ale też na zwykłych kostkach rosołowych), tylko na wczorajszym rosole z kaczki (stad to mięso w zupie), chociaż i tak nie dałabym jej do kanonu ulubionych.

O co się najczęściej sprzeczają małżeństwa? W badaniach wychodzi, że o pieniądze. I chociaż wiemy jak to jest ze statystyką (że jak wychodzę na spacer z psem, to statystycznie mamy po 3 odnóża), to u mnie można powiedzieć, że tak jest, bo sprzeczamy się o wydatki. A konkretnie o hierarchię i wysokość rachunków.

No wiadomo, moje są najważniejsze. I w ogóle ja najlepiej wiem na co należy wydać kasę a co nie jest potrzebne w ogóle (przegląd auta? zmienić opony? eee to potem)

I dlatego, gdy brakuje mi argumentów, lub zapętlę się w swoich wymówkach i widać, ze coś bredzę, robię, to co miliony kobiet na całym święcie - milczę. A potem scenariusz jest prosty...
źródło: demotywatory.pl

I jeszcze parę razy nie, i uff, znowu wyszło na moje ;)


"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca." P. Coelho