niedziela, 30 sierpnia 2015

242. chłodnik z owoców leśnych & malin & truskawek

i nie tylko, jak to bywa z zupami. Pisze się koperkowa, a w zasadzie koperek nie jest głównym (ilościowo) składnikiem.


Gdy byłam mała, to pożądanym aparatem fotograficznym był Zenit, podobny, jak na obrazku poniżej.

Chciałam go nawet wypróbować, ale kompletnie zapomniałam o tym, że wkłada się do niego tradycyjną rolkę z filmem :)

Pamiętam, jak wracałam z różnych wyjazdów i pierwsze co robiłam, to biegłam do fotografa wywołać filmy, potem oglądałam klatka po klatce pod słońce i zamawiałam konkretne odbitki ...

Pamiętam, jak kiedyś przyjechał do nas jakiś kolega starszych, pan z Polaroidem i dostałam zdjęcie do ręki od razu - rany, normalnie jakbym pana Boga za nogi złapała. Obiecałam sobie, że kupie sobie go, gdy będę duża. Ale chyba nie dotrzymam obietnicy ;)

Ciekawe jakie aparaty fotograficzne będą za kilka lat!

"Gdybym na początku swojej kariery jako przedsiębiorcy zapytał klientów, czego chcą, wszyscy byliby zgodni: chcemy szybszych koni. Więc ich nie pytałem." H. Ford