czwartek, 6 sierpnia 2015

218. chłodnik ogórkowy z serem i skwarkami

Generalnie taką sobie wymyśliłam alternatywę do ziemniaczków ze zsiadłym mlekiem. Dzisiaj mocno powyżej trzydziestu stopni, czyli darmowa sauna na zewnątrz, a żeby skorzystać, trzeba zjeść lekko, zjeść, żeby nie zasłabnąć. No to zjadłam, odczekam, wyhoduję oponkę i pójdę wytopić tłuszczyk - taki plan!



Tak mi "dobrze" wczoraj poszło z postanowieniem niekupowania zbędnych rzeczy, że dziś w ramach pojechania po artykuły spożywcze, wstąpiłam również na wyprzedaże...

I tak oto zachowują się pewnie alkoholicy na detoksie - wypije jeden kieliszek i rusza w tany. Po co mi wiedzieć jak działa ten mechanizm? Ja chce tylko najpotrzebniejszych zakupów. No bo czy zakup letniej sukienki nie jest przy obecnych temperaturach wysoce potrzebny?

"Życie ludzi nie różni się aż tak bardzo - chociaż jesteśmy skłonni wierzyć w swoją niepowtarzalność" Ch. Bukowski